| wo mei 30 @19:15 - 09:30 Wat komt er op ons af |
| di juni 05 @19:15 - 09:30 Wat komt er op ons af |
| vr juni 08 @13:00 - 05:00 Informatiemiddag voor familiementoren, -bewindvoerders en -curatoren |
Van harte welkom in het jubileumjaar van de vereniging! Om precies te zijn, op 11 mei 1985 werd ze opgericht, voor onbepaalde tijd.Vertelde ik u in de vorige nieuwsbrief nog dat een Lustrumcommis-sie was ingesteld die ging bekijken of een gezamenlijke dag wenselijk en haalbaar zou zijn, inmiddels weten we dat het dóór gaat! Elders meer daarover, maar de datum is zaterdag 5 juni (vanaf 13.00 uur) en de lo-catie Burgers Zoo in Arnhem. De separate contactdagen van de werkgroepen verval-len daarmee dit jaar.
Dan de ALV: die staat gepland voor zaterdag 24 april in Utrecht. Belangrijk onderdeel is het voorstel tot wijziging van de statuten.Voor verdere informatie verwijs ik naar elders in deze nieuwsbrief. Het bestuur hoopt velen van u die dag te mogen begroeten.
Nadat die statuten zijn vastgesteld gaan we ook (eindelijk) de schoning van de ledenadministratie ter hand nemen.Waarschijnlijk (daar praten we over met Sodales, de organisatie waarvan we de ledenadministratie betrekken, op basis van een voorstel van hun kant) gaat dat voor zover mogelijk via elektronische weg. De leden kunnen dan hun wijzigingen elektronisch doorgeven en dat scheelt nogal wat papier en de verwerking daarvan.
Ander onderwerp: de website(s). Nu we de opmaak en layout van de nieuwsbrief hebben gemoderniseerd, moet dat ook voor de website(s) gebeuren. De organisa-tie moet dan ook goed geregeld zijn en in dat verband is de Angelman site naarstig op zoek naar een enthousiaste web-beheerder. Die gaat in nauwe samenspraak met de AS werkgroep de site beheren; enige ervaring is nuttig, maar enthousiasme, enige redactionele vaardigheden en goede samenwerking zijn het belangrijkst.Wie wil er meer over weten en meldt zich bij Tamara? Ik reken er wel een beetje op dat deze oproep hetzelfde succes heeft als vorige oproep voor een nieuw redactielid. Op onze eerstvolgende redactievergadering verwelkomen we namelijk Barbara Rudel, moeder van (ondermeer) Adriana die 5 jaar is en PWS heeft.
Genoeg gezegd, mede namens het bestuur wens ik u een mooi voorjaar toe!